مقاله تحلیل پذیرش تجارت الکترونیک و تاثیر آن برکیفیت ارتباطات بین آژانسهای مسافرتی و زنجیره ی تامین آنها مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل پذیرش تجارت الکترونیک و تاثیر آن برکیفیت ارتباطات بین آژانسهای مسافرتی و زنجیره ی تامین آنها مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر تهران دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل پذیرش تجارت الکترونیک و تاثیر آن برکیفیت ارتباطات بین آژانسهای مسافرتی و زنجیره ی تامین آنها مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پذیرش تجارت الکترونیک و تاثیر آن برکیفیت ارتباطات بین آژانسهای مسافرتی و زنجیره ی تامین آنها مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل پذیرش تجارت الکترونیک و تاثیر آن برکیفیت ارتباطات بین آژانسهای مسافرتی و زنجیره ی تامین آنها مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر تهران :

تعداد صفحات:۳۶

چکیده:

امروزه اکثرشرکت ها علاقه مند به استفاده از تجارت الکترونیک به عنوان ابزاری برای بهبود کارایی کسب وکارشان شده اند تجارت الکترونیک تبدیل به بخش مهمی از عملکرد کسب وکار شده است که می تواند ارزش افزوده قابل ملاحظه ای برای شرکت ودیگربخشهای زنجیره ارزش ایجاد کند مهمترین نقش تجارت الکترونیک درمدیریت زنجیره تامین می باشد جایی که پتانسیل بالایی برای بهبود فرایندهای کسب و کار از طریق اتخاذ تکنولوژی های مدرنی که مبتنی برفلسفه تجارت الکترونیک هستندوجود دارد هدف این مقاله تشریح تاثیر به کارگیری تجارت الکترونیک درمدیریت زنجیره تامین به عنوان مهمترین بخشیکه تاثیر چشمگیری برافزایش کارایی شرکت دارد می باشد بدین منظور ۷ فرضه تدوین شدهاست درهمین راستا بعد از معرفی چارچوب کلی تحقیق ابتدا با بهره گیری از روش تحقیق از نوع توصیفی و با اجرای میدانی داده ها از طریق میدانی گرداوری شده برای جمع آوری میدانی داده ها پرسشنامه ای شامل ۲۳ سوال طراحی و درجامعه آماری تحقیق توزیع گردید این جامعه دربرگیرنده مدیران آژانسهای هواپیمایی شهر تهران می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.