مقاله آیا تکنولوژی آموزشی تأثیری در پرورش قوای شناختی دانشجویان دارد؟ بررسی تفکر انتقادی در دو گروه از آموزش مجازی و سنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آیا تکنولوژی آموزشی تأثیری در پرورش قوای شناختی دانشجویان دارد؟ بررسی تفکر انتقادی در دو گروه از آموزش مجازی و سنتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آیا تکنولوژی آموزشی تأثیری در پرورش قوای شناختی دانشجویان دارد؟ بررسی تفکر انتقادی در دو گروه از آموزش مجازی و سنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آیا تکنولوژی آموزشی تأثیری در پرورش قوای شناختی دانشجویان دارد؟ بررسی تفکر انتقادی در دو گروه از آموزش مجازی و سنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آیا تکنولوژی آموزشی تأثیری در پرورش قوای شناختی دانشجویان دارد؟ بررسی تفکر انتقادی در دو گروه از آموزش مجازی و سنتی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
یکی از مهمترین چالشهای آموزش در قرن بیست و یکم چگونگی تربیت فراگیرانی است که از آمادگی لازم برای رویارویی با جامعه در حال تغییر و پیچیدگی های عصر ا نفجار اطلاعات برخوردار باشند. پیشرفتهای گسترده علمی و فناوری همراه با منسوخ شدن سریع یافته ها و اطلاعات قبلی ملزم نوعی تعلیم است که در آن دانش آموزان به طرو مداوم درگیر یادگیری و حل مسئله باشند. از رویارویی با تغییرات لذت ببرند. این مطالعه با هدف بررسی مقایسه ای میزان تفکر انتقادی در دو گروه از دانشجویان آموزش مجازی و سنتی به عنوان آموزش دهندگان تفکر انتقادی انجام گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.