مقاله بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با هدف بررسی تأثیر روش های شبیه سازی ذهنی بر عملکرد تحصیلی و حافظه دانش آموزان دختر دبیرستانی اهواز، ۴ گروه ۱۸ نفره در یک تحقیق آزمایشی و با پیش و پس آزمون شرکت نموده و با استفاده از دو ابزار، عملکرد تحصیلی و حافظه آنها سنجیده شد. نتایج بیانگر آن هستند که روش های شبیه سازی فراورده ای و همزمان می توانند تأثیر معناداری بر عملکرد تحصیلی و حافظه فراگیران داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.