مقاله مطالعه تجربی کیفیت خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی (بررسی میزان رضایت مندی اعضای هیأت علمی و کارکنان از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تجربی کیفیت خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی (بررسی میزان رضایت مندی اعضای هیأت علمی و کارکنان از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی کیفیت خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی (بررسی میزان رضایت مندی اعضای هیأت علمی و کارکنان از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی کیفیت خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی (بررسی میزان رضایت مندی اعضای هیأت علمی و کارکنان از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی کیفیت خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی (بررسی میزان رضایت مندی اعضای هیأت علمی و کارکنان از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران :

تعداد صفحات:۳۲

چکیده:

توجه به انسان به عنوان بزرگ ترین سرمایه و مطالعه رفتار وی دارای اهمیت خاصی است. نگاه مدیران به انسان و برآوردن نیازهای آنان باعث نگرش سیستماتیک به رفتار انسان می شود که این منجر به بهسازی نیروی انسانی با در نظر گرفتنکرامت انسانی و مدنیت می گردد. این تحقیق با هدف بررسی میزان رضایت مندی اعضای هیأت علمی و کارکنان از اعضای هیأت رئیسه ۶۳ انجام شده که روش تحقیق توصیفی از نوع زمینه یابی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیهاعضای هیأت علمی تمام وقت و کلیه کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران می باشد.نمونه آماری برای اعضای هیأت علمی ۳۹۷ نفر و برای کارکنان ۲۹۱ نفر می باشدروش نمونه گیری با استفاده از روش تصادفی طبقه ای است.پایایی پرسشنامه ها از طریق آلفای کرونباخ( = ۰/۸۹ می باشد.کلیه مراحل تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس نرمافزارSpss انجام گرفته است.نتایج حاکی از آن می باشد که بین عملکرد معاونت آموزشی،پژوهشی، اداری و مالی، مهارت مدیران، مهارت انسانی مدیران ومهارت ادراکی مدیران با رضایتمندی کارکنان و اعضای هیأت علمی رابطه وجود دارد.همچنین در تحلیل رگرسیون چند متغیره نشان می دهد که نیازهای بهداشتی، نیازهای انگیزشی، مهارت فنی، مهارت انسانی، مهارت ادراکی به ترتیب در میزان رضایتمندی تأثیرگذاراست. هر واحد تغییر در متغیر وابسته به همان اندازه برای مثال: مهارت انگیزشی ۲۱ درصد تغییر را به همراه خواهد داشت.با توجه به ۲R تحقیق می توان گفت این بررسی به همراه متغیرهایش توانسته است ۴۷ درصد از کیفیت رضایتمندی وچگونگی تأثیرپذیری آن را پوشش دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.