مقاله میزان استفاده دبیران از هوش های چندگانه در کلاس های درس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان استفاده دبیران از هوش های چندگانه در کلاس های درس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان استفاده دبیران از هوش های چندگانه در کلاس های درس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان استفاده دبیران از هوش های چندگانه در کلاس های درس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان استفاده دبیران از هوش های چندگانه در کلاس های درس :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

نظریه هوش های چندگانه گاردنر، پنجره ای تازه به روی مربیان، معلمان و بطور کلی اصحاب تعلیم و تربیت گشوده است. این نظریه توجه معلمان را به ابعاد دیگر روش های اداره کلاس معطوف کرده است. کاربرد هوش های چندگانه با توجه به نیازها و علایق خاص فراگیران، زمینه مناسبی برای معطوف ساختن توجه دانش آموزان در کلاس و فراهم ساختن تجربه های یادگیری متناسب با هر یادگیرنده در فرآیند یاددهی- یادگیری می باشد و مطالعه در این زمینه از ضرورت خاصی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.