مقاله نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و دلالتهای تربیتی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و دلالتهای تربیتی آن دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و دلالتهای تربیتی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و دلالتهای تربیتی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و دلالتهای تربیتی آن :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

از آنجائیکه بررسی نظرات متفکران نظریه پرداز در حوزه یادگیری و استخراج دلالت های تربیتی از آن می تواند راهنمای پژوهشگران و مربیان تعلیم و تربیت قرار گیرد، بر این اساس کانون اصلی توجه پژوهش حاضر بر بررسی نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و استخراج منطقی دلالتهای تربیتی آن قرار گرفته است. همچنین از دلایلی که در این پژوهش، این نظریه برای بررسی و استخراج دلالتهای تربیتی آن انتخاب شده، وسعت مبانی نظری بندورا در سه حوزه اجتماعی- شناختی- رفتاری و گستردگی کاربرد آن در حوزه های کودک و نوجوان و حتی بزرگسال است که، استنباط دلالتهای تربیتی آن می تواند پژوهشگران و مربیان را درجهت ساخت و بکارگیری الگوهای تربیتی مبتنی بر این دیدگاه یاری رسانده و زمینه نگرش عمیق و بدیع آنها را در یافتن راهبردهای دقیق تربیتی فراهم آورد. سوالات اساسی این پژوهش عبارتند از :۱- مبانی یادگیری از دیدگاه نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا چیست؟ ۲- اهدا، اصول و روشهای تربیتی مبتنی بر نظریه بندورا کدامند؟ روش مورد استفاده در این پژوهش، توصیفی- تحلیلی و استنباط منطقی است. این روش یکی از روشهای رایج در پژوههای فلسفی می باشد که ضمن آن، پژوهشگران ابتدا به توصیف و تحلیل نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا مبادرت ورزیده و سپس به استنباط منطقی و تبیین دلالت های آموزشی آن خواهند پرداخت. لازم به یادآوری است که منظور از مبانی یادگیری، مباحثی از قبیل ماهیت یادگیری ، چگونگی یادگیری، انواع یادگیری و منابع یادگیری از نظر بندورا می باشد. برخی از یافته های پژوهش حاضر تشریح مواردی چون یادگیری مشاهده ای، یادگیری خودتنظیمی و مؤلفه های آنها مانند تقویت و خودکارآمدی و ; است که مؤلفان مقاله حاضر، بر اساس این یافته ها پینهاداتی در قالب روشهای اجرایی و کاربردی آن در حوزه تعلیم و تربیت ارائه کرده اند که همه این موارد در اصل مقاله به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.