مقاله تعیین میزان همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با کسب و کار در سه حوزه معاونت شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین میزان همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با کسب و کار در سه حوزه معاونت شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین میزان همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با کسب و کار در سه حوزه معاونت شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین میزان همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با کسب و کار در سه حوزه معاونت شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین میزان همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با کسب و کار در سه حوزه معاونت شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

حوزه مصرف و هزنیه های اقتصادی از حوزه هایی است که مسیر رسیدن به اهداف جهاد اقتصادی را تسهیل و تسریع می سازد. عدم همسویی استراتژیک میان حوزه های مختلف شهرداری ها منجر به شکست های تلخی از جمله پروژه های لغو شده، سیستم هایی که احتیاجات کسب و کار را برآورده نمی کنند، هزینه های بالای سیستم های اطلاعاتی، کاهش بازگشت سرمایه و کاهش کارآیی در سازمان می شود. پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات با استراتژی های حوزه معاونت های شهرسازی و معماری، فرهنگی اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر اصفهان جهت افزایش بازگشت سرمایه گذاری های بخش فناوری اطلاعات و مشارکت شهرداری اصفهان در جهاد اقتصادی تدوین گردید. ابعاد همسویی استراتژیک در این پژوهش چهار بعد مدیریت و راهبری، سیستم های کاربردی و خدمات الکترونیکی، زیرساخت فنی، نیروی انسانی، فرهنگ سازی و آموزش، در نظر گرفته شد. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش جزء پژوهش های توصیفی- پیمایشی و مطالعه میدانی است. نمونه پژوهش شامل ۵۸ نفر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان حوزه معاونت های شهرسازی و معماری، فرهنگی اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک بود. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ ۰/۹۶ با در نظر گرفتن روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای، جمع آوری شد. تحلیل داده های پژوهش با استفاده از آزمون های مقایسه میانگین ها جهت سنجش میزان همسویی صورت پذیرفت. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش نشان داد که حوزه معاونت های شهرسازی و معماری و حمل و نقل و ترافیک فاقد همسویی استراتژیک هستند در حالیکه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دارای همسویی استراتژیک است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.