مقاله بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتری درسیستمهای نوبت دهی بانک با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایندگرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتری درسیستمهای نوبت دهی بانک با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایندگرا دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتری درسیستمهای نوبت دهی بانک با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایندگرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتری درسیستمهای نوبت دهی بانک با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایندگرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتری درسیستمهای نوبت دهی بانک با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایندگرا :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

دراین مطالعه با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایند گرا یک مدل جدید برای سیستم نوبت دهی به مشتریان بانک ارایه شده است سیستم نوبت دهی به لیل سازمان دهی به صف و نیز کنترل جریان مشتریان نقش بسزایی دربهبود عملکرد فرایندهای سیستم های اقتصادیو اجتماعی ایفا میکنند عملکرد منفی سیستم های نوبت دهی با تاثیر برروند فرایندهای سیستم های خدماتی میتواند منجر به بروز پیامدهای اقتصادی و اجتماعی نامطلوب شود هدف این مطالعه افزایش قابلیت اطمینان درسیستم های نوبت دهی براساس بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتریان است که درنهایت منجر به افزایش اعتماد مشتریان و بهبود شاخصهای اقتصادی و اجتماعی مرتبط با عملکرد سیستمهای خدماتی می گردد برای دستیابی به این هدف از تکنیکهای شبیه سازی آنلاین نیز استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.