مقاله خوشه بندی چارچوبهای معماری سازمانی با استفاده از روش c-میانگین فازی: رویکردی با محوریت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خوشه بندی چارچوبهای معماری سازمانی با استفاده از روش c-میانگین فازی: رویکردی با محوریت مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خوشه بندی چارچوبهای معماری سازمانی با استفاده از روش c-میانگین فازی: رویکردی با محوریت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوشه بندی چارچوبهای معماری سازمانی با استفاده از روش c-میانگین فازی: رویکردی با محوریت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خوشه بندی چارچوبهای معماری سازمانی با استفاده از روش c-میانگین فازی: رویکردی با محوریت مشتری :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

درسالهای اخیر و به ویژه پس از مطرح شدن نسخه های جدیدی از چارچوب های معماری سازمانی وزارت دفاع ایالات متحده و نیز چارچوب های معماری سازمانی گروه اوپن، حوزه چارچوبهای معماری سازمانی بیش از پیش مورد توجه واقع شده است مطالعه و تعامل سازمان ها و پژوهشگران مختلف با چارچوبهای معماری سازمان یدرحالی است که فقدان یک خوشه بندی صحیح و کارا از این چارچوب ها درادبیات پژوهشی به چشم می خورد مقاله حاضر درراستای فهم بهتر ویژگیهای فنی و تخصصی چارچوبهای معماری سازمانی با استفادها ز روش c- میانگین فازی به خوشه بندی آنها می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.