مقاله شیوه کاربرد رویکرد ترکیبی DEA/SIMULATION درارزیابی کارایی و استفاده از روش کپ لند دررتبه بندی نواحی راه آهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شیوه کاربرد رویکرد ترکیبی DEA/SIMULATION درارزیابی کارایی و استفاده از روش کپ لند دررتبه بندی نواحی راه آهن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوه کاربرد رویکرد ترکیبی DEA/SIMULATION درارزیابی کارایی و استفاده از روش کپ لند دررتبه بندی نواحی راه آهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه کاربرد رویکرد ترکیبی DEA/SIMULATION درارزیابی کارایی و استفاده از روش کپ لند دررتبه بندی نواحی راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوه کاربرد رویکرد ترکیبی DEA/SIMULATION درارزیابی کارایی و استفاده از روش کپ لند دررتبه بندی نواحی راه آهن :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

دراین مقاله سیستم حمل بار درشبکه ریلی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد شبیه سازی گسسته پیشامد مدل سازی شده است نتایج شبیه سازی حاکی از آن است که ظرفیت شبکه نسبت به امکانات موجود درایستگاه های بارگیری وتخلیه حساس تر بوده لذا افزایش برنامه ریزی نشده ناوگان باری می تواند منجر به کاهش کارایی سیستم گردد به منظور ارزیابی کارایی از روش غیرپارامتری و استانداردی همچون DEA ازطریق دو مدل اصلی BCC,CCR دردوجهت ورودی و خروجی محور استفاده شده است و درنهایت نواحی راه آهن دروضعیت موجود با استفادها ز روش کپ لند رتبه بندی گردیده اند نتایج نشان میدهد سیستم حمل و نقل ریلی دربخش باردرحال حاضر حدود ۱۹درصد زیرظرفیت اسمی فعالیت می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.