مقاله مدلسازی و آنالیزسازه یک پرنده کوچک مقیاس تحت اثر سطحWIG و بررسی پارامترهای آیرودینامیکی مدل پیش ساخت بالواره آن به روش المان محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی و آنالیزسازه یک پرنده کوچک مقیاس تحت اثر سطحWIG و بررسی پارامترهای آیرودینامیکی مدل پیش ساخت بالواره آن به روش المان محدود دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی و آنالیزسازه یک پرنده کوچک مقیاس تحت اثر سطحWIG و بررسی پارامترهای آیرودینامیکی مدل پیش ساخت بالواره آن به روش المان محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی و آنالیزسازه یک پرنده کوچک مقیاس تحت اثر سطحWIG و بررسی پارامترهای آیرودینامیکی مدل پیش ساخت بالواره آن به روش المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی و آنالیزسازه یک پرنده کوچک مقیاس تحت اثر سطحWIG و بررسی پارامترهای آیرودینامیکی مدل پیش ساخت بالواره آن به روش المان محدود :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در این مقاله به طراحی, مدلسازی و آنالیز سازه یک پرنده کوچک مقیاس تحت اثر سطح موسوم به ویگ کرفت می پردازیم. فرآیند طراحی و آنالیز و مونتاژ اجزای اصلی سازه ویگ شامل بال , بدنه , دم , تکیه گاه سیستم پیشران و لاگها توسط نرم افزارهایCAD)مانندSolid Works و با بهره گیری از کدهای المان محدود FEM)نرم افزارهای کاسموس ورک و کاسموس فلو و ماژولCAE) نرم افزار آباکوس انجام می گیرد. پس از انتخاب جنس سازه و شبیه سازی بارگذاری و توزیع نیروها و اعمال شرایط مرزی , کانتورهای تنش و کرنش استخراج می شود. سپس با توجه به محاسبات, نقاط بحرانی به ویژه تحت کمانش مشخص شده و درقالب الزامات و اهداف طراحی اصلاح می گردند. یک نمونه اولیه از بالواره مورد نظر نیز ساخته شده و موردتحلیل تجربی قرار می گیرد. به کمک آنالیزFSI)تقابل سازه با سیال بررسی شده و تاثیر سطح بربهبود پارامترهای اساسی آیرودینامیکی بال نظیر ضرایب برآ و پسا و ممان پیچشی نیز نشان داده می شود و رابطه بین تنش بیشینه و سرعت را با تقریب درجه دو می یابیم . هدف ایجاد یک مدل کاربردی در مقیاس کوچک و تعمیم آن به یک مدل واقعی جهت تستهای تونل باد و عملکرد میدانی چند منظوره در رده پرنده های سبک هدایت شونده می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.