مقاله ضرورت توجه به مطالعات غیر درسی،حلقه گمشده در برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی و فرهنگی جوانان (مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز فردوس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ضرورت توجه به مطالعات غیر درسی،حلقه گمشده در برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی و فرهنگی جوانان (مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز فردوس) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضرورت توجه به مطالعات غیر درسی،حلقه گمشده در برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی و فرهنگی جوانان (مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز فردوس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضرورت توجه به مطالعات غیر درسی،حلقه گمشده در برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی و فرهنگی جوانان (مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز فردوس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضرورت توجه به مطالعات غیر درسی،حلقه گمشده در برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی و فرهنگی جوانان (مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز فردوس) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

درطول تاریخ کتاب همواره به عنوان عامل محوری انتقال دانش و اندوخته های بشر شناخته شده است دردوران مدرن نیز علیرغم حضور و گسترش رسانه های الکترونیکی درنگاه برنامه ریزان فرهنگی و سازمان های بین المللی همچون یونسکو امار انتشار کتاب و میزان تمایل مردم به مطالعه درهرکشور ازمهمترین ملاکهای فرهنگی و توسعه قلمداد می شود علاوه براین پرکردن اوقات فراغت افراد جامعه بویژه قشرجوان و نوجوان برای هرنظام حکومتی ازحساسیت بالایی برخوردا راست زیرا اگراوقات فراغت را با برنامه ریزی های صحیح و حساب شده پرنکنیم چه بسا مفاسد و انحرافهای بسیار بخش قابل توجهی ازقشرتوانای جامعه را به ورطه سقوط می کشاند این موضوع با توجه به جوان بودن جمعیت کشور ما میتواند ضرورت بیشتری پیدا کند چرا که طبق بررسی های انجام شده افزون برنیمی از جوانان نمی توانند موضوعات موردعلاقه خود رادرکتابخانه های عمومی پیدا کنند و همچنین برنامه های رسمی آموزش درمدارس و مراکز آموزش عالی عدم توجه به مطالعات غیردرسی را نشان میدهد با توجه به مطالب ذکر شده دراین تحقیق میزان و نوع مطالعات غیردرسی دانشجویان و همچنین عوامل موثربرآن ها مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.