مقاله ارتباط بین فن آوری اطلاعات با درجه تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارات تربیت بدنی استان های منتخب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط بین فن آوری اطلاعات با درجه تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارات تربیت بدنی استان های منتخب دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط بین فن آوری اطلاعات با درجه تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارات تربیت بدنی استان های منتخب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین فن آوری اطلاعات با درجه تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارات تربیت بدنی استان های منتخب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط بین فن آوری اطلاعات با درجه تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارات تربیت بدنی استان های منتخب :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

هدف: هدف از تحقیق حاضر تبیین ارتباط بین استفاده از فن آوری اطلاعات با درجه تحقیق ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارت تربیت بدنی استان های متتخب بود. روش شناسی: روش تحقیق حاضر پیمایشی و از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری در این پژوهش شامل تمامی کارکنان ادارات تربیت بدنی استان های منتخب(کرمانشاه، لرستان و همدان) که تعداد آنها ۴۷۲ نفر بود. نمونه آماری در این پژوهش بر اساس جدول مورگان ۲۱۲ نفر برآورده شد. در این راستا سه پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک، فن آوری اطلاعات (IT) و ابعاد سازمان یادگیرنده (DLOQ) بین نمونه های توزیع و دریافت شد. پایایی ابزارهای تحقیق از طریق ضریب آلهای کرونباخ محاسبه شد. که برای پرسشنامه فن آوری اطلاعات برابر ۰/۹۴ و پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده برابر ۰/۹۷ به دست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی(کولموگروف اسمیرنوف، همبستگی پیرسون و خط رگرسیون) استفاده شد. یافته ها: یافته های تحقیق نشان داد که درجه تحقق هیچیک از ابعاد سازمان یادگیرنده در ادارات تربیت بدنی در حد مطلوبی نمی باشد و ارتباط مثبت و معناداری بین فن آوری اطلاعات و همه ابعاد سازمان یادگیرنده(درجه تحقق یادگیری مداوم، گفت و شنود، یادگیری تیمی، سیستم های ادغام شده، توانمندسازی، پیوند با سیستم و رهبری راهبردی) در ادارات تربیت بدنی وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نشان می دهد که مؤلفه های سازمان یادگیرنده قادرند تغییرات فناوری اطلاعات را تبیین نمایند. بحث و نتیجه گیری: پس به طور کلی می توان نتیجه گرفت که با تقویت و گسترش فن آوری اطلاعات می توان زمینه تقویت ابعاد سازمان یادگیرنده را در ادارات تربیت بدنی استان های منتخب ایجاد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.