مقاله مقایسه تأثیر سه روش مختلف آموزش بر دانش، نگرش و مهارت عملی شوت بسکتبال در دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تأثیر سه روش مختلف آموزش بر دانش، نگرش و مهارت عملی شوت بسکتبال در دانش آموزان دختر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر سه روش مختلف آموزش بر دانش، نگرش و مهارت عملی شوت بسکتبال در دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر سه روش مختلف آموزش بر دانش، نگرش و مهارت عملی شوت بسکتبال در دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر سه روش مختلف آموزش بر دانش، نگرش و مهارت عملی شوت بسکتبال در دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

هدف: هدف پژوهش، مقایسه تأثیر سه روش آموزش کامپیوتری، سنتی و ترکیبی بر اکتساب و یادداری مهارت شوت بسکتبال در دانش آموزان دختر پایه اول مقطع متوسطه و مقایسه نگرش این دانش آموزان نسبت به شیوه های آموزش کامپیوتری و سنتی بود. روش شناسی: روش این تحقیق آزمایشی- میدانی است. نمونه آماری تحقیق را ۴۵ دانش آموز دختر پایه اول مقطع متوسطه تشکیل داد که به شیوه تصادفی مرحله ای انتخاب شدند. از آزمون دانش ورناداکیس(۲۰۰۸) برای اندازه گیری یادگیری شناختی، از پرسشنامه نگرش سنج آنتونیو(۱۹۹۹) برای اندازه گیری نگرش و برای ارزیابی اکتساب و عملکرد از آزمون عملی شوت بسکتبال آهپرد(۱۹۸۴) استفاده شد. اعتبار و پایایی این آزمون ها موفقیت آمیز گزارش شده است. گروه آزمایشی کامپیوتر از نرم افزار آموزشی، گروه آزمایشی سنتی از روش آموزشی سنتی معلم محور، و گروه آزمایشی ترکیبی از ادغام دو روش به آموزش مهارت و قوانین شوت بسکتبال به مدت ۸ هفته و هفته ای دو جلسه (۱۶ جلسه) پرداختند. یافته ها: نتایج تحلیل واریانس یک راهه در سطح P0/05 نشان داد که بین میانگین نمرات اکتساب و یادداری آزمون عملی و دانش شوت بسکتبال سه گروه آموزشی تفاوت معنی داری وجود ندارد. به عبارت دیگر، گروه های سه گانه در اکتساب و یادداری آزمون عملی و دانش شوت بسکتبال وضعیت تقریبا یکسانی داشتند. همچنین بین میانگین نمرات نگرش دانش آموزان گروه ترکیبی نسبت به شیوه آموزش کامپیوتری و سنتی در مرحله یادداری و اکتساب تفاوت معنی داری وجود نداشت. بحث و نتیجه گیری: بر اساس یافته های پژوهش، دانش آموزان در این سنین تفاوتی بین سه روش قایل نشدند. بنابراین پیشنهاد می شود که از هر سه روش در فرایند تدریس استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.