مقاله روشی به منظور یافتن خبرگان در شبکههای اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روشی به منظور یافتن خبرگان در شبکههای اجتماعی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روشی به منظور یافتن خبرگان در شبکههای اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روشی به منظور یافتن خبرگان در شبکههای اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روشی به منظور یافتن خبرگان در شبکههای اجتماعی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

با ظهور شبکههای اجتماعی در اینترنت، روابط انسانها در اینترنت شکل تازهای را به خود گرفته است. امروزه شمار کثیری از انسانها با اهداف مختلف در شبکه های اجتماعی عضو شده و به فعالیتهای گوناگون میپردازند. یکی از ویژگیهای مهم شبکههای اجتماعی در این است که به مکانی برای به اشتراک گذاری دانش تبدیل شده اند. تنوع کاربران و دانش به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد بوده ولی مکانیسمی در این شبکه ها به منظور تعیین میزان اعتماد به دانش اعضا وجود ندارد. با یافتن خبرگان در شبکههای اجتماعی، میتوان میزان اعتماد به پستهای ارسالی کاربران و پاسخهای ارائه شده از طرف آنان را تعیین نمود. در این مقاله مدلی مبتنی بر تحلیل شبکههای اجتماعی به منظور یافتن خبرگان در شبکه های اجتماعی در چارچوب هوش تجاری ارائه شده است. برای اجرای مدل، از دادههای شبکهی اجتماعی FriendFeed استفاده شده است که ابتدا با استفاده از عملیات ETL دادهها پردازش شده و سپس در پایگاه دادهی تحلیلی بارگذاری شده اند. سپس الگوریتم رتبه دهی جدیدی برای تعیین خبرگان در شبکه های اجتماعی ارائه شد و پس از اجرا، خروجی آن با نظرات خبرگان مقایسه شده و نتایج آن در بخش پایانی مقاله آورده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.