مقاله بررسی آماری، مدل سازی و بهینه سازی پارامترهای موثر سیستم راهگاهی در جهت کاهش عیوب داخلی در قطعات ریختگی چدنی به روش لاست فوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آماری، مدل سازی و بهینه سازی پارامترهای موثر سیستم راهگاهی در جهت کاهش عیوب داخلی در قطعات ریختگی چدنی به روش لاست فوم دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آماری، مدل سازی و بهینه سازی پارامترهای موثر سیستم راهگاهی در جهت کاهش عیوب داخلی در قطعات ریختگی چدنی به روش لاست فوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آماری، مدل سازی و بهینه سازی پارامترهای موثر سیستم راهگاهی در جهت کاهش عیوب داخلی در قطعات ریختگی چدنی به روش لاست فوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آماری، مدل سازی و بهینه سازی پارامترهای موثر سیستم راهگاهی در جهت کاهش عیوب داخلی در قطعات ریختگی چدنی به روش لاست فوم :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

در این پژوهش از میان پارامترهای سیستم راهگاهی به بررسی اثر همزمان محل راهباره، ضخامت پوشان سیستم راهگاهی و اندازه سطح مقطع راهباره در سطوح مختلف بر تشکیل حفرات داخلی پرداخته و با بررسی آماری و مدلسازی، مقادیر بهینه هر یک از پارامترها در جهت کاهش عیب مذکور به وسیله نرم افزار Design-Expert 7 شناسایی شد. به این منظور مدلهای فومی با ابعاد و دانسیته یکسان با مذاب چدن خاکستری در شرایط کاملا یکسان ریخته شدند. نتایج حاصل از آزمایشات به طور کلی بیانگر افزایش غیر خطی حفرات داخلی در اثر افزایش ضخامت پوشان و افزایش خطی این حفرات با افزایش اندازه سطح مقطع راهباره هستند. نتیجه دیگر اینکه بین پارامترهای مورد بررسی محل راهباره یم تاثیر سهمی گون بر میزان حفرات داخلی داشته و اثر افزایشی یا کاهشی مطلقی ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.