مقاله بررسی مکانیزم خستگی کم چرخه در آزمون پین بر روی دیسک یک فولاد یوتکتوییدی ریخته گری شده با استفاده از روش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مکانیزم خستگی کم چرخه در آزمون پین بر روی دیسک یک فولاد یوتکتوییدی ریخته گری شده با استفاده از روش اجزاء محدود دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مکانیزم خستگی کم چرخه در آزمون پین بر روی دیسک یک فولاد یوتکتوییدی ریخته گری شده با استفاده از روش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مکانیزم خستگی کم چرخه در آزمون پین بر روی دیسک یک فولاد یوتکتوییدی ریخته گری شده با استفاده از روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مکانیزم خستگی کم چرخه در آزمون پین بر روی دیسک یک فولاد یوتکتوییدی ریخته گری شده با استفاده از روش اجزاء محدود :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

در فرآیند سایش فلزات، جدایش ماده از سطح و تولید ذرات سایشی توسط مکانیزم های مختلفی صورت می گیرد. مدل های سایشی به منظور تخمین آهنگ سایش، بر اساس مکانیک های تماس و مکانیزم های گسیختگی مواد ارائه شده اند. مدل های سایشی که مکانیزم های گسیختگی را با استفاده از خواص شکست الاستیک شبیه سازی می کنند تا حد زیادی در تعیین آهنگ سایش ناموفق بوده اند. از آنجایی که تولید ذرات سایشی در اثر انباشتگی نموهای کرنش پلاستیک در اثر برخورد ناهمگونی های دو سطح به صورت مکرر ایجاد می گردد، فرآیند تولید ذرات سایشی را می توان با مکانیزم خستگی کم چرخه که اساس آن بر وجود یک نمو کرنش پلاستیک سیکلی است مدل نمود. در این مقاله با استفاده از حل اجزای محدود در جهت تعیین میدان کرنش ایجاد شده در برخورد دو سطح ، امکان وجود مکانیزم خستگی کم چرخه در سایش یک فولاد ریخته گری شده ی یوتکتویدی بررسی میشود. در نتیج مدل توان D در رابطه ی مانسون-کافین حدودا برابر ۲ به دست آمد که نشان میدهد حداقل یکی از مکانیزم های غالب در سایش لغزشی این فولاد، خستگی کم چرخه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.