مقاله رابطه بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشید شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشید شهر اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشید شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشید شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشید شهر اصفهان :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

هدف کلی تحقیق حاضر تعیین رابطه بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان در استخرهای سرپوشیده شهر اصفهان بود. این تحقیق از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود. داده ها به صورت میدانی و با استفاده از دو پرسشنامه شامل: ۱-پرسشنامه کیفیت خدمات لیو (۲۰۰۸)، و ۲-پرسشنامه وفاداری لیم(۲۰۰۶) جمع آوری شد. پایایی پرسشنامه ها در مطالعه راهنما، به ترتیب با ضریب آلفای کرونباخ ۰/۹۱ و ۰/۸۲ تأیید شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها نیز به تأیی متخصصان بازاریابی ورزشی رسید. جامعه آماری تحقیق را کلیه مشتریان استخرهای سرپوشیده شهر اصفهان در تابستان ۱۳۹۰ تشکیل می دادند. به خاطر نامشخص بودن تعداد دقیق مشتریان، بر اساس جدول مورگان، بالاترین تعداد نمونه یعنی ۳۸۵ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شد. از این میان، ۳۵۱ پرسشنامه قابل استفاده (۹۲%) برگشت داده شد. روش های آماری تحقیق شامل آمار توصیفی و آمار استنباطی(آزمون کلموگروف اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) بود. نتایج نشان داد که به طورکلی بین کیفیت خدمات ادارک شده و وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد(r=0/542). همچنین، تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که حدود ۲۹ درصد از تغییرات وفاداری مشتریان از طریق مؤلفه های کیفیت خدمات قابل تبیین است(R2= 0/294) و از بین پنج مؤلفه کیفیت خدمات، تنها مؤلفه های اطمینان (=۰/۲۹۵) و ملموسات (=۰/۲۴۵) پیش بین های معناداری برای وفاداری مشتریان هستند. بنابراین، افزایش ضریب اطمینان خدمات از طریق به خدمت گرفتن پرسنل داری دانش و ماهر، در کنار توجه به جنبه های ظاهری تأسیسات و کارکنان استخرها می تواند وفاداری مشتریان را به دنبال داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.