مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش گذاری برند در توسعه گردشگردی شهرستان قزوین مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش گذاری برند در توسعه گردشگردی شهرستان قزوین مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش گذاری برند در توسعه گردشگردی شهرستان قزوین مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش گذاری برند در توسعه گردشگردی شهرستان قزوین مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش گذاری برند در توسعه گردشگردی شهرستان قزوین مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

صنعت گردشگری، بسیاری از تقاضاهای ملی و فراملی خود را از طریق تبلیغات هدفمند و شناخت بازارهای توانمند و سپس معرفی مقصد گردشگری مورد نظر خود به عنوان یک شخصیت تفریحی کسب نموده است. امروزه با بالا رفتن سطح رقابت در بازارها و مقاصد گردشگری، یک نام و نشان تجاری قوی می تواند کمک کند تا هیجانات مصرف کنندگان را به نحو رضایت بخشی برانگیراند. بر این اساس ساخت برند و ارزش گذاری بر آن، حرکتی است برنامه ریزی شده و هدفمند که می تواند مقوله ارزش- هزینه را در ذهن مشتری، جامعه عمل بپوشاند. بنابراین با توجه به اهمیت توسعه بند در صنعت گردشگری؛ مقاله حاضر با تکیه بر الگوی آمیخته بازاریابی و ماتریس SWOT مهمترین عوامل تاثیر گذار بر هویت شهر قزوین را توجه بسیار به فرآیندهای اجرایی، مشارکت و شخصی سازی می داند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.