مقاله مدیریت طرح ، استراتژی بهینه در شرکت های هلدینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت طرح ، استراتژی بهینه در شرکت های هلدینگ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت طرح ، استراتژی بهینه در شرکت های هلدینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت طرح ، استراتژی بهینه در شرکت های هلدینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت طرح ، استراتژی بهینه در شرکت های هلدینگ :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

از عمر هلدینگ ها در ایران مدت زیادی نمیگذرد ، به عبارتی هلدینگ ها دوره جوانی و رشد خود را در کشور طی می کنند و در جریان این سیر تکاملی با چالش ها و فراز و نشیب ها یی نیز مواجهند. مشخص نبودن جایگاه هلدینگ ها در اقتصاد و صنعت ، کمبود نیرو های متخصص، بی بهره بودن مدیران از اختیارات لازم برای تصمیم گیری و اجرا، نداشتن برنامه های راهبردی و استراتژیک از جمله چالش هایی است که حرکت هلدینگ های کشور را برای رسیدن به هدف های خود با تهدید موجه کرده است . از آنجایی که سازمان هلدینگ در رشته های مختلف کسب و کار فعالیت می کنند و با واحد ها و فرآیند های گوناگونی سروکار دارند ، طراحی فرآیند های استراتژیک بسیار حائز اهمیت محسوب می شود. بر این اساس ، می توان طراحی و پیاده سازی فرآیند های استراتژیک را به عنوان یک گام اساسی در اداره سازمان های هلدینگ قلمداد کرد. استراتژی سطح هلدینگ از سه استراتژی پورتفولیو ،استراتژی مادری و استراتژی هدایتی تشکیل شده است. باتوجه به اینکه اهداف مدیریتی بیشتر به دلیل نیاز سازمان شکل می گیرند، مقاله حاضر با معرفی مدیریت طرح به عنوان استراتژی بهینه در شرکت های هلدینگ ، به بررسی نحوه به کار گیری مفاهیم و فرآیند های مدیریت طرح در طراحی سیستمی استاندارد با حجم و تنوع بالا از پروژه ها ، پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.