مقاله هم افزایی و ارزش آفرینی در شرکت های هلدینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله هم افزایی و ارزش آفرینی در شرکت های هلدینگ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هم افزایی و ارزش آفرینی در شرکت های هلدینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هم افزایی و ارزش آفرینی در شرکت های هلدینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هم افزایی و ارزش آفرینی در شرکت های هلدینگ :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

امروزه با توجه به رقابت روز افزون و تغییرات سریع محیط خارجی نقش شرکت های هلدینگ(ستاد) در اثر بخشی هم افزایی و ارزش آفرینی شرکت های تابعه بیش از پیش نمایان شده است . هم افزایی (سینرژی) به این معنا است که مجموع عملکرد تک تک شرکت ها بیش از جمع جبری آنها باشد. در خصوص هلدینگ ها این عبارت به این مفهوم است که ستاد هلدینگ تلاش میکند در کل عملکردی بیش از مجموع عملکرد ها و فعالیت های هر کسب و کار یا شرکت های تابعه داشته باشد. بررسی تاریخی هلدینگ های ایجاد شده از دهه ۱۹۵۰ تا کنون نشان می دهد که توجه هلدینگ ها غالبا به استراتژی های ارزش آفرین معطوف بوده است . به گونه ای که هلدینگ های موفق از الگوی یکسان و مشتمل بر سه پارادایم ارزش آفرینی ویژگی های سازمانی متمایز و تجارت کانونی برخوردار بوده و از راهکار های ارزش آفرین مختلف چون انفرادی ،اتصالی ، خدماتی و توسعه ای بهره برده اند. در این مقاله سعی می گردد ضمن بررسی ابعاد تاریخی استراتژی های غالب هلدینگ ها از گذشته تا کنون مفاهیم هم افزایی و رویکرد های آن و همچنین راهکار های افزایش ارزش آفرینی در سطح هلدینگ (ستاد) تبیین و تشریح گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.