مقاله استراتژی و کارآفرینی در پرتو مدیریت استراتژیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استراتژی و کارآفرینی در پرتو مدیریت استراتژیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استراتژی و کارآفرینی در پرتو مدیریت استراتژیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی و کارآفرینی در پرتو مدیریت استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استراتژی و کارآفرینی در پرتو مدیریت استراتژیک :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مدیریت استراتژیک فرایند ارزیابی شرکت و محیط در جهت تحقق اهداف بلند مدت سازمان است. هنگامی که ماموریت سازمان مشخص می شود، استراتژی ه ا برای دنبال ک ردن آن مأموریت توسعه می یابند. سازمان باید به نحوی مدیریت استراتژیک را برای کنترل این استراتژی توسعه دهد. کارآفرینی نیز به عنوان شناسایی و کشف فرصت هایی که قبلاً کشف نشده است، تعریف شده است. این تعریف بر فرصت تمرکز دارد که یک مبنای خوبی برای تشریح روابط بین کارآفرینی و استراتژی است. کارآفرینی و مدیریت استراتژیک بر روش هایی متمرکز است که در آن کسب و کار تغییراتی را به وسیله کشف فرصت در محیط های نامطمئن که در آن فعالیت می کند، به وجود می آورد. ترکیب کارآفرینی و استراتژی منجر به عملکرد در سازمان ها می شود. موضوع کارآفرینی اغلب در ارتباط با فرایند استراتژی بحث می شود. ادبیات استراتژی سه نوع کارآفرینی سازمانی را شناسایی کرده است. ۱-ایجاد کسب اکر جدید در سازمان های موجود که اقدام مخاطره آمیز یا کارآفرینی سازمانی نامیده می شود. ۲-فعالیت فراگیر مرتبط با تغییر و تحول و نوسازی سازمان های موجود ۳-تغییرات قواعد رقابت شرکت برای صنعت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.