مقاله بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
ایجاد وفاداری مشتریان به یک استراتژی ضروی برای شرکتهای خدماتی در سالهای اخیر تبدیل شده است. این امر موجب شده آنها به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند و طبق نظر محققان، بازاریابی رابطه مند مناسب ترین گزینه برای تحقق این امر می باشد؛ با بررسی ادبیات بانکداری اهمیت ارزش ادراک شده و نگرش و قصد مشتری بر حفظ مشتری آشکار می شود. بر همیناساس پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر پیوندهای رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان جهت دریافت خدمات در بانکهای دولتی و خصوصی استان مازندران انجام گرفته است. نمونه آماری این تحقیق را ۲۲۱ نفر از مشتریان بانک های دولتی و خصوصی استان مازندران تشکیل می دهند. در این تحقیق، از نرم افزار spss جهت تحلیل توصیفی و از نرم افزار lisrel جهت مدلسازی معادلات ساختاری (تحلیل مسیر) استفاده گردید. یافته های تحقیق نشان داد که در نمونه مورد بررسی، پیوند رابطه ای بر ارزش ادارک شده تأثیر مستقیم و مثبت دارد. همچنین تأثیر ارزش ادراک شده مشتری نیز بر نگرش و قصد مشتریان به ماندن و دریافت خدمت تأئیدگردید. در نهایت اینکه نتایج این تحقیق حاکی از تأثیر مثبت و غیر مستقیم پیوندهای رابطه ای با واسطه گری ارزش ادراک شده و نگرش به ماندن مشتریان بر قصد مشتریان به دریافت خدمات می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.