مقاله ارزیابی و تحلیل هزینه تأمین کنندگان به عنوان عامل افزایش کارآمدی زنجیره تأمین پروژه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی و تحلیل هزینه تأمین کنندگان به عنوان عامل افزایش کارآمدی زنجیره تأمین پروژه ها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و تحلیل هزینه تأمین کنندگان به عنوان عامل افزایش کارآمدی زنجیره تأمین پروژه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و تحلیل هزینه تأمین کنندگان به عنوان عامل افزایش کارآمدی زنجیره تأمین پروژه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و تحلیل هزینه تأمین کنندگان به عنوان عامل افزایش کارآمدی زنجیره تأمین پروژه ها :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

در بسیاری از سازمانها و پروژه ها نیمی از بهای تمام شده کالای فروش رفته را سهم خرید تشکیل می هد. بدین لحاظ تصمیم گیرهای خرید اثر قابل توجهی بر روی درآمد شرکت دارد. هر ریال صرفه جویی در هزینه های خرید بطور مستقیم روی سود شرکت تأثیر می گذارد. از سوی دیگر با استفاده از یک نگرش غیرحرفه ای برای تصمیم گیری در مورد خرید ممکن است به راحتی فرصتهای صرفه جویی در هزینه نادیده گرفته شده و مالاً به زیان قابل توجهی منجر گردد. ساختار قیمت گذاری و ساختار هزینه همیشه ارتباط متقابل دارند اما اثر هر کدام بر دیگری همیشه روشن نیست. خط مشی های قیمت گذاری محصولات صنعتی هم در معرض عوامل خارجی و هم عوامل داخلی هزینه ای قرار دارند. قیمت کالاها و خدمات می توانند بر اساس عوامل بازاری، عوامل هزینه ای، یا براساس ترکیبی از هر دو باشد که وضعیت ترکیبی متداول ترین وضعیت است. تأمین کننده هنگام تصمیم گیری راجع به خط مشی قیمت گذاریش عوامل (اغلب سیاسی یا راهبردی) زیادی را در نظر خواهد گرفت. خط مشی قیمت گذاری تأمین کننده در بیشتر موارد مبهم و نامعلوم است و حتی ممکن است با سیستم تخفیفی که او استفاده می کند پیچیده تر گردد. خ ریداران باید بتوانند از خظ مشی قیمت گذاری تأمین کننده پرده بردارند. خریدار می تواند با نظارت نزدیک بر پیشرفت ها و تغییراتی که در وضعیت عرضه و تقاضا در بازار خرید رخ می دهد به این امر دست یابد. همچنین خریدار می تواند از عملکرد مالی تک تک تأمین کنندگان اطلاع حاصل نموده و بهای تمام شده آنها را چه با کمک متخصصین چه بی کمک آنها تجزیه و تحلیل کند. تجربه نشان می دهد که در نتیجه این آگاهی، مبنای مذاکرات به طور قابل ملاحظه ای حرفه ای تر می شود. به علاوه رسیدن به توافق در مورد بهبودهای محصول و فرآیند را نیز تسهیل می کند. در این مقاله ابتدا تفاوت های عمده بین رفتار خرید سازمانی و مصرف کننده تشریح سپس ضمن برشمردن عوامل موفقیت زنجیره خرید و تأمین، روشهای هزینه یابی تأمین کننده گان و ارزیابی آنها توضیح داده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.