مقاله روش شناسی ارتقاء کیفیت آموزش عالی کشوررویکردی سیستمی و مهندسی معکوس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روش شناسی ارتقاء کیفیت آموزش عالی کشوررویکردی سیستمی و مهندسی معکوس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روش شناسی ارتقاء کیفیت آموزش عالی کشوررویکردی سیستمی و مهندسی معکوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش شناسی ارتقاء کیفیت آموزش عالی کشوررویکردی سیستمی و مهندسی معکوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روش شناسی ارتقاء کیفیت آموزش عالی کشوررویکردی سیستمی و مهندسی معکوس :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

انتخاب شاخصهایی برای سنجش کیفیت اموزش عالی و دانشگاه های کشور دغدغه ایست که مسلما نیاز به پژوهش و اظهارنظرهای عمیق دارد زیرااگردانشگاه را محلی برای تولید علم تلقی کنیم کمااینکه بعضی ازصاحبنظران چنین استنباطی دارند استانداردهای جهانی که مورداستفاده رتبه بندیدانشگاه است میتواند شاخصهای مناسبی برای سنجش کیفیت و ارتقا آن برمبنای همین شاخصها باشد درصورتیکه استاندارد کیفیت را فراتر ازمعیارهای فعلی جهانی بدانیم و درواقع به نحوی کشورها را برمبنای اهداف سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی آنها و شرایط اقلیمی خاص خود تقسیم بندی کنیم میتوان مدلهای بومی خاص برای اینمنظور ارایه نمود دراین نگارش مدلی برگرفته ازنظریه سیستم ها و مهندسی معکوس برای تعیین استاندارد کیفیت اموزش عالی بومی ارایه شده است که تبعا پس ازارزیابی های ازماشی میتواند برای سنجش و ارتقا کیفیت اموزش عالی و دانشگاه های کشور مورد استفاده قرارگیرد ازانجایی که تعیین استاندارد کیفیت جهانی یا درهرکشور بصورت بومی بتواند مطرح باشد اختلاف نظرهای عمیق وجود دارد زیرا همانگونه که اشاره شد درصورت پذیرش استانداردهای بومی مقایسه دانشگاه ها و پیشرفت علمی درمراکز اموزش عالی هان قابلیت مقایسه با یکدیگر را نخواهدداشت و تبعا موضوع سنجش کیفیت دانشگاه ها و اموزش عالی و مقایسه دانشگاه ها را مواجه با مشکلات خاصی می نماید دراین نگارش سعی شده است بطور اجمال به محورهای اشاره شده پرداخته شود و مدلی نظری برای طراحی و اموزش پژوهش و پرورش دردانشگاه های کشور به منظور سنجش کیفیت اموزش عالی پیشنهادگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.