مقاله کندوکاوی درمدیریت کیفیت درآموزش عالی: رویکردی انتقادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کندوکاوی درمدیریت کیفیت درآموزش عالی: رویکردی انتقادی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کندوکاوی درمدیریت کیفیت درآموزش عالی: رویکردی انتقادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کندوکاوی درمدیریت کیفیت درآموزش عالی: رویکردی انتقادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کندوکاوی درمدیریت کیفیت درآموزش عالی: رویکردی انتقادی :

تعداد صفحات:۲۷

چکیده:

درکمترادبیات روزامد اموزش عالی است که ازتغییرات درنظام های اموزش عالی سخن به میان نیامده باشد بخشی ازاین تغییرات ناشی ازافزایش فزاینده تقاضا برای دسترسی به اموزش عالی بوده که برامده ازتغییرات ژرف درساختارهای اجتماعی اقتصادی فرهنگی و حتی سیاسی درقلمرو جوامع گوناگون بشری است پدیده ای که برخی ازآن به مثابه جهانی شدن و شکل گیری جوامع دانش یاد میکنند دانشگاه ها و نهادهای اموزش عالی نیز به مثابه اصلی نهادهای تولید توزیع انتشار و ترویج دانش نه تنها درشکل گیری این تغییرات نقشی بسزا داشته اند بلکه ازآنها نیز تاثیر پذیرفته اند ازجمله اثرپذیری های نظام های اموزش عالی که درافزایش تقاضای فزاینده برای دسترسی به اموزش عالی ریشه دارد شکل گیری کنش گران نو و سپهرها ینوینی است که شاهد شکل گیری آن درقلمرو نظام های اموزش عالی هستیم بی تردیدچنین فرایندی گسترشی یابنده دردسترسی به اموزش عالی درگستره ملی و جهانی هنگامی پاسخگوی انتظارات بازیگران و ذینفعان اموزش عالی خواهد بود که ازتناسب و کیفیت برخوردار باشد دومفهومی که به اصلی ترین و پرچالش ترین مباحث اموزش عالی درسپهری جانی شده بدل شده است چرا که ادبیات مفهوم پردازیهای انجام شده و حتی الگوهای به کاربسته شده درقلمروسنجش و کیفیت اموزش عالی نشان ازنبود همگرایی دراین قلمرو دارد بکت و بروکس ۲۰۰۸ درهمنوایی با نبود همگرایی دراندیشه پردازی و کنش دراین زمینه به نقل ازدیگراندیشه پردازان چنین نتیجه گیری می کنند که پژوهشهای پیشین نشان ازآن دارند که کیفیت دراموزش عالی میتواند به روشهای گوناگونی مفهوم پردازی و سنهجش شوند (Cheng &Tam,1997;pounder,1999).یافته نهایی درخوردرنگ درپژوهش بکت و بروکس بیانگرآنست که برغم موفقیت های اندکی که ازکاربست الگوهای مدیریت کیفیت صنعتی بدست امده است به این الگوها هنوز اعتمادمیشود P.41 همهنگام برای توسعه الگوهای ویژه اموزش عالی کشوشهای زیادی میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.