مقاله اصلاح رابطه طول بولت بارتن-مطالعه ی موردی جاده ی فیروزکوه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اصلاح رابطه طول بولت بارتن-مطالعه ی موردی جاده ی فیروزکوه دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصلاح رابطه طول بولت بارتن-مطالعه ی موردی جاده ی فیروزکوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصلاح رابطه طول بولت بارتن-مطالعه ی موردی جاده ی فیروزکوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اصلاح رابطه طول بولت بارتن-مطالعه ی موردی جاده ی فیروزکوه :
تعداد صفحات:۴
چکیده:
در طراحی تونل، بر اساس نتایج تجربی، جداول و روابطی برای نگهداری موقت تونل ارائه گردیده است. روش های تجربی همانند RMR و RSR قادر نیستند که تغییرات طول بلت و ضخامت شاتکریت را بر روی تنش های وارد بر تونل بررسی نمایند در حالی که تحلیل های عددی این تغییرات را در نظر گرفته و طول بهینه ی بلت و ضخامت بهینه ی شاتکریت را تخمین می زنند. بارتن برای تعیین طول بولت، رابطه ای را بر حسب اندازه دهانه تونل و نسبت نگاهداری تونل ارائه نموده است. در بررسی ها و نتایج حاصل ازتحلیل تنش با استفاده از نرم افزار UNWEDGE برای بخشی از جاده ی فیروزکوه مشاهده گردید که این رابطه نیاز به اصلاح دارد. در این مقاله با بررسی نتایج حاصل از نرم افزار UNWEDGE و تجارب مهندسی، رابطه ی جدیدی برای محاسبه ی طول بلت لازم در تونل ارائه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.