مقاله بررسی مقایسه بین سبک دلبستگی دانش آموزان آزاردیده و آزارندیده مقطع راهنمایی شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقایسه بین سبک دلبستگی دانش آموزان آزاردیده و آزارندیده مقطع راهنمایی شیراز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقایسه بین سبک دلبستگی دانش آموزان آزاردیده و آزارندیده مقطع راهنمایی شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه بین سبک دلبستگی دانش آموزان آزاردیده و آزارندیده مقطع راهنمایی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه بین سبک دلبستگی دانش آموزان آزاردیده و آزارندیده مقطع راهنمایی شیراز :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف ازمقاله حاضر مقایسه سبک دلبستگی دانش اموزان ازاردیده و ازارندیده شهرشیراز بوده است روش پژوهش توصیفی ازنوع علی مقایسه ای و برای اندازه گیری متغیرها ازپرسشنامه های سبک دلبستگی هازن و شاور ۱۹۸۷ و پرسشنامه ضربه کودکی CTQ برنستاین و همکاران ۱۹۹۴ استفاده گردید جامعه اماری شامل ۴۰۰نفر ازدانش اموزان دوره راهنمایی شهرشیراز ۱۰۰دختر ازاردیده و ۱۰۰دختر ازارندیده ۱۰۰پسرازاردیده و ۱۰۰پسرازارندیده بودند که بصورت نمونه گیری خوشه ای تصادفی چندمرحله ای انتخاب گردیدند نتایج پژوهش نشان داد که سبک دلبستگی دان شاموزان ازاردیده اجتنابی و دوسوگرا می باشد و سبک دلبستگی دانش اموزان ازارندیده ایمن می باشند همچنین بین سبک دلبستگی اجتنابی بامیزان انواع ازارکودکان غفلت و بی توجهی جسمی عاطفی و جنسی رابطه مثبت معناداری وجود داردبه عبارت دیگر دان شاموزان ازاردیده بیشتر سبک دلبستگی اجتنابی دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.