مقاله بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی والدین دانش آموزان با نارسایی شنوایی و والدین دانش آموزان عادی شهر فسا در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی والدین دانش آموزان با نارسایی شنوایی و والدین دانش آموزان عادی شهر فسا در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی والدین دانش آموزان با نارسایی شنوایی و والدین دانش آموزان عادی شهر فسا در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی والدین دانش آموزان با نارسایی شنوایی و والدین دانش آموزان عادی شهر فسا در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی والدین دانش آموزان با نارسایی شنوایی و والدین دانش آموزان عادی شهر فسا در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی و مقایسه شیوه های مقابله با فشار روانی در والدین دانش آموزان با نارسایی شنوایی و والدین دانش آموزان عادی شهر فسا در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ بوده است. به این منظور پژوهشگر از روش پژوهش علی- مقایسه ای بهره گرفته است. گروه نمونه پژوهش شامل ۷۰ نفر والدین( ۳۵ مادر و ۳۵ پدر) دانشآموزان با تشخیص نارسایی شنوایی و نیز ۷۰ نفر( ۳۵ مادر و ۳۵ پدر) از والدین دانشآموزان عادی شهر فسا می باشد . اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه مهارتهای مقابله ای کارور– اسکیر– وینتراب( ۱۹۸۹ ) گردآوری گردید. یافتههای پژوهش حاضر نشانگر تفاوت معنادار آماری در سطح۰/۰۵ بین شیوههای مقابله با فشار روانی والدین گروه نمونه پژوهش میباشد. درضمن بین مادران دانشآموزان با نارسایی شنوایی و مادران دانشآموزان عادی گروه نمونه پژوهش در زمینه به کارگیری شیوههای مقابله با فشار روانی در سطح۰/۰۵تفاوت معنادارآماری ملاحظه گردید، اما تفاوت معنادارآماری در سطح۰/۰۵بین پدران دانشآموزان با نارسایی شنوایی و دانشآموزان عادی در زمینه به کارگیری شیوههای مقابله با فشار دیده نشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.