مقاله بررسی و مقایسه ی سبکهای دلبستگی و ویژگی های شخصیتی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسه ی سبکهای دلبستگی و ویژگی های شخصیتی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال یادگیری دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه ی سبکهای دلبستگی و ویژگی های شخصیتی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه ی سبکهای دلبستگی و ویژگی های شخصیتی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه ی سبکهای دلبستگی و ویژگی های شخصیتی مادران دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلال یادگیری :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

پژوهش با هدف بررسی و مقایس هی سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی مادران دانشآموزان دختر عادی و با اختلال یادگیری مقطع ابتدایی شهر اصفهان صورت گرفت. این مطالعه به صورت پس رویدادی(علی- مقایسه ای) انجام شد. بدین منظور ۳۰ نفر از مادران دانشآموزانعادی و ۳۰ نفر از مادران دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری با توجه به ملاک های ورود به پژوهش به روش نمونه گیری چند مرحلهای انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه ی سبک های دلبستگی هازن و شیور و پرسشنامه ی پنج عاملی شخصیت نئوNEO-FFI)استفاده شد. داده های به دست آمده با روش آماری تحلیل واریانس چند متغیرهMANOVA) مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. یافتهها نشان داد در دو سبک دلبستگی ایمن و ناایمن دوسوگرا بین دو گروه عادی و با اختلال یادگیری تفاوت معنادار وجود دارد. همچنین در سه ویژگی شخصیتی روان رنجوری، توافق پذیری و وظیفهشناسی بین دو گروه عادی و با اختلال یادگیری تفاوت معناداری دیده شد. نتایج نشان میدهد سبک دلبستگی ایمن مادران گروه عادی و سبک دلبستگی ناایمن دو سوگرای مادران گروه با اختلال یادگیری بالا بود. همچنین مادران گروه عادی در ویژگی شخصیتی توافق پذیری و مادران گروه اختلال یادگیری در ویژگی های شخصیتی روانرنجوری و وظیفهشناسی نمرات بالاتری کسب نمودند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.