مقاله رادیوهای شهری و آموزش شهروندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رادیوهای شهری و آموزش شهروندی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رادیوهای شهری و آموزش شهروندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رادیوهای شهری و آموزش شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رادیوهای شهری و آموزش شهروندی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

شهروندی، شکل پیشرفته و تکامل یافته شهرنشینی است که تنها به چگونگیاشاره نمی کند، بلکه با » شهر « حضور ظاهری شهرنشینان در کالبد فیزیکیاشاره ژرف تر به چگونگی زندگی، فعالیت و کسب و کار روزمره فرد شهرنشین،به مسئولیت ها و » عمل « شهرنشینان از حقوق یکدیگر و » آگاهی « از ضرورتوظایف خود در قبال اجتماعی به نام شهر سخن می گوید و آن را شرط لازممی داند. آموزش شهروندی با » شهروند « به » شهرنشین « ارتقای جایگاه فرد ازتب یین مسئولیت ها و وظایف شهروندان به آنها می آموزد که چگونه با آگاهیاز حقوق فردی و اجتماعی خود به اتخاذ تصمیم گیری های بهنگام و درستبپردازند؛ سطح جامعه پذیری خود را ارتقا دهند؛ و وضعیت زندگی خود و دیگرشهروندان را به گونه ای تأثیرگذار بهبود بخشند.تحولات و تغ ییرات به نسبت پرشتاب و گسترده در عرصه های مختلف حیاتاجتماعی، نظام ارتباطی و اطلاعاتی متفاوت از دیروز و متناسب با امروز را طلبسیاستگذاران و برنامه ریزان فعال این عرصه است، » هدف « می کند تا آنچهبه درستی برآورده و محقق شود. رادیوهای شهری به عنوان رسانه هایی اطلاعرسان با توان آموزشی بالا می توانند با تکیه بر ویژگی های منحصربه فرد خود،پیشتازانی شایسته در عرصه آموزش شهروندی به شمار آیند؛ بسته به آنکه برنامهریزان و برنامه سازان اینگونه ایستگاه های رادیویی در طراحی، ساخت و ارایهبرنامه های آموزشی به سه عنصر اساسی نوع رسانه و مزیت ها و ویژگی هایآن، نظریه های یادگیری مرتبط و نظریه های ارتباط جمعی مطرح » رقابتی «در این عرصه، توجه کافی کنند و آن را مبنای عمل رسانه ای خود قرار دهند.از جمله نظریه های مطرح )Media Equation( نظریه همانندی رسانه ایدر مقاله پیش روست که می تواند در کنار تأمل در دو عنصر اساسی دیگر؛ یعنینوع رسانه رادیو و نظریه های یادگیری مرتبط با آن، راهنمایی مناسب برایبرنامه ریزی ها و برنامه سازی های آموزشی رادیو، به ویژه رادیوهای شهریباشد. مبدعان این نظریه بر این اعتقاد هستند که مردم با رسانه ها همچون یکانسان دیگر ارتباط برقرار می کنند و با آن همانگونه سخن می گویند و رفتارمی کنند که در زندگی واقعی سخن می گویند و رفتار می کنند. از این سبب،به قوانین اجتماعی که بر رفتارها حاکم و مسلط است و همچنین، ویژگی هایروان-شناختی و شخصیتی طرف مقابل، توجهی بسیار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.