مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در سازمان های هزاره سوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در سازمان های هزاره سوم دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در سازمان های هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در سازمان های هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در سازمان های هزاره سوم :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

امروزه پیشرفت روزافزون فن آوری ارتباطات، سازمان ها را به رقابت سخت و آگاهانه دعوت می کند و به جرأت می توان گفت سازمان هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آنها، سازمان خود را با شرایط محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن را تضمین می کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح بر اساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است. بازاریابی کوششی است در جهت کاهش مخاطرات داخلی و خارجی شرکت، که با به کارگیری روش های اقتضایی، موقعیت ها را اریابی کرده و واکنش سازمان ها را در برابر آنها تضمین می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.