مقاله نیازسنجی دوره های آموزش خانواده، والدین دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تنکابن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نیازسنجی دوره های آموزش خانواده، والدین دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تنکابن دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نیازسنجی دوره های آموزش خانواده، والدین دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تنکابن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی دوره های آموزش خانواده، والدین دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تنکابن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نیازسنجی دوره های آموزش خانواده، والدین دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تنکابن :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

پژوهش حاضر با بهره گیری از الگوی نیازسنجی ترکیبی به دنبال شناسایی نیازهای دوره های آموزش خانواده والدین دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان تنکابن،درابعادگونان فرهنگی-اجتماعی،اخلاقی-مذهبی، روانشناختی-تحصیلی، جسمی-بهداشتی با توجه به نیازهای دانش آموزان ووالدین آنها و دیدگاه های مدرسان و مشاوران آموزش خانواده بوده است.پژوهش حاضر از نظر هدف جنبه کاربردی واز لحاظ روش مطالعهتوصیفی – زمینه یابی (پیمایشی) بوده است.جامعه آماری پژوهش را والدین (پدران و مادران) و مشاوران و مدرسان آموزش خانواده در شهرستان ۸۹ تشکیل داده اند.نمونه های پژوهش مشتمل بر ۳۸۵ نفر( ۳۲۲ مادر و پدر، ۶۳ مشاور و مدرس) بوده و در پژوهش – تنکابن در سال تحصیلی ۹۰ حاضر چون ازانواع الگوهای نیازسنجی مانند هدف محور(براساس رویکردهای رشد و نیازهای هنجاری) ، مسئله محور (براساس نظر والدین ونیازهای بیان شده ) و تکنیک دلفای(نظر خواهی از مشاوران و مدرسان ، مبتنی بر نیازهای احساس شده)بهره گرفته شده است، لذا بیشتر الگویترکیبی مورد نظربوده است. شیوه نمونه گیری برای والدین و دانش آموزان تصادفی – طبقه ای نسبی و شیوه انتخاب مشاوران و مدرسان آموزش و خانواده به صورت تصادفی ساده بوده است.ابزارهای گرد آوری اطلاعات عبارت بودند از: الف) پرسشنامه نظر سنجی والدین دانش آموزان دوره متوسطه. ب) پرسشنامه نظر سنجی مدرسان و مشاوران.پرسشنامه از روایی و پایایی قابل توجهی برخوردار بوده است. و در نهایت در پژوهش حاضربرای تحلیل توصیفی داده از شاخصهای آمار توصیفی(فراوانی، میانگین، انحراف معیار، ترسیم نمودار و تدوین جدول)وهمچنین برای تحلیل استنباطی داده ها از آزمونT تک نمونه ای و خی دو استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.