مقاله لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

یکی از مفاهیم شایع در فلسفه اخلاق، مفهوم مسئولیت است. مسئولیت به معنای در معرض بازخواست بودن است و با وظیفه و تکلیف ملازم است. این وظایف و مسئولیت ها باید در پرتو اخلاق حرفه ای که یکی از عواملی است که نقش حیاتی در شایستگی و بایستگی حرفه ها دارد، تحقق یابد. اخلاق حرفه ای دربرگیرنده مجموعه ای از احکام ارزشی، تکالیف رفتار و سلوک و دستورهایی برای اجرای آنهاست. صنعت تبلیغات، با توجه به پیشینه تاریخی و نیز مبانی فلسفه اجتماعی خود از اصول کاری و اخلاق حرفه ای خاص برخوردار است و این مهم جایگاه ارزشمندی را در این حرفه به خود اختصاص داده است.مقاله حاضر پس از بیان تعاریفی از اخلاق، لزوم و ضرورت آن در حیات بشری، صنعت تبلیغات و حوزه های مربوط به آن؛ اهمیت پایبند بودن به اصول و قواعد اخلاق حرفه ای در مسائل و موضوعات مختلف این صنعت را متذکر و به شناخت و آگاهی هرچه بیشتر پاره ای از مهمترین وظایف و مسئولیت های صاحبان کالا و خدمات و همچنین پدیدآورندگان و مؤلفان تبلیغات در پرتو اخلاق حرفه ای کمک می کند وبه عنوان راهنمای کاری آنها، موجب شناخت عموم جامعه از فعالیت هایشان را فراهم می سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.