مقاله آنالیز عددی سه بعدی حفر زیر زمینی ایستگاه های مترو با استفاده از روش ستون میانی در تونل(Tunnel Column)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز عددی سه بعدی حفر زیر زمینی ایستگاه های مترو با استفاده از روش ستون میانی در تونل(Tunnel Column) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز عددی سه بعدی حفر زیر زمینی ایستگاه های مترو با استفاده از روش ستون میانی در تونل(Tunnel Column)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز عددی سه بعدی حفر زیر زمینی ایستگاه های مترو با استفاده از روش ستون میانی در تونل(Tunnel Column)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز عددی سه بعدی حفر زیر زمینی ایستگاه های مترو با استفاده از روش ستون میانی در تونل(Tunnel Column) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

نیاز به احداث شبکه حمل و نقل عمومی، حفظ محیط زیست و هزینه زیاد تأمین زمین در مناطق شهری تقاضا برای استفاده از تونل را برای حمل ونقل در مناطق شهری پرجمعیت افزایش داده است. در چنین مناطقی نشست ناشی از احداث فضای زیرزمینی می تواند آسیب جدی به سازه های مجاور آن وارد آورد. با توجه به احداث فضاهای زیرزمینی، روش های حفاری و اجرا بایستی طوری انتخاب و انجام گیرد تا نشستهای ایجاد شده محدود و پایداری فضاهای زیرزمینی تأمین گردد. یکی از روش هایی که می تواند در ایستگاه های مترو استفاده کرد روش احداث فضاهای عریض با اجرای ستون میانی می باشد. روشی که در این مقاله بررسی خواهد شد، افزایش صلبیت سازه ی تونل با استفاده از ستون میانی پیش از حفر تمام مقطع تونل است. در این مقاله اهمیت این روش در کنترل نشست سطحی نهایی با استفاده از روش آنالیز اجزا محدود سه بعدی بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.