مقاله ارزیابی تراکم بهینه‌ شبکه های ریزبافت حمل و نقل درجاده‌ های جنگلی و برآورد حد مطلوب سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی سری واستون استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تراکم بهینه‌ شبکه های ریزبافت حمل و نقل درجاده‌ های جنگلی و برآورد حد مطلوب سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی سری واستون استان مازندران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تراکم بهینه‌ شبکه های ریزبافت حمل و نقل درجاده‌ های جنگلی و برآورد حد مطلوب سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی سری واستون استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تراکم بهینه‌ شبکه های ریزبافت حمل و نقل درجاده‌ های جنگلی و برآورد حد مطلوب سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی سری واستون استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تراکم بهینه‌ شبکه های ریزبافت حمل و نقل درجاده‌ های جنگلی و برآورد حد مطلوب سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی سری واستون استان مازندران) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

جاده های جنگلی در برخی موارد، بخشی از شبکه حمل و نقل عمومی را تشکیل داده که از این رو به عنوان رکن اساسی در زیربنای توسعه یک کشور محسوب می گردند.لذا ارزیابیهای لازم درجنگل سری واستون مازندران (منطقه مورد مطالعه)در ابعاد مختلف (فنی،اجرائی،اقتصادی و;) ولحاظ پارامترهای مهم و مؤثر در توسعه جاده های جنگلی یعنی تراکم مناسب جاده مور دبررسی قرار گرفته است.لذا با بررسی هزینه های جاد هسازی درجنگل سری واستون و شبکه تکمیل کننده جاده اصلی(مسیرهای چوبکشی) و لحاظ هزینه های مرتبط با آن،حد مطلوب سرمایه گذاری اقتصادی درجهت توسعه مطلوب جاده های جنگلی برآورد شده است. این مطالعه(که با برآورد ارقام و هزینه های موجود دراین منطقه انجام شده است) نشان می دهدکه جهت حداقل کردن هزینه ها ، تعیین حد مطلوب سرمایه گذاری وتوسعه منطقی، این میزان تراکم جاده در جنگل سری واستون۱۴/۷۷ متر درهر هکتار) کافی نمی باشد و میبایست حدود ۵۰۰۰ متر جاده جدید احداث نمود، تا به تراکم ۱۸/۵ متردرهرهکتار رسید که در آن صورت، احداث این جاده ها می تواند تراکم مناسب و پوشش کافی را ایجاد ودر مجموع هزینه ها را حداقل نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.