مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر فاصله تونل های دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر جابجائی ها، نیروها ی وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطح زمین در اثر زلزله (مطالعه موردی، تونل متروی تبریز) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

دراین مقاله با استفاده از داده های ژئوتکنیکی اندازه گیری شده تونل مسیر شماره ۱ متروی تبریز و به کارگیری نرم افزار اجزا محدود Plaxis تحت تاثیر طیف زلزله ال سنتز و با شتاب افقی حداکثر ۳g تاثیر فاصله تونلهای دوقلو و سطح آب زیرزمینی بر میزان جابجاییها، نیروهای وارد بر سیستم نگهداری تونل و نشست سطحی زمین مورد بررسی قرار گرفته است نتایج حاصل نشان میدهد که کاهش فاصله خارجی تونل ها از ۶۷۰ به ۴۲۰ متر باعث افزایش نشست سطحی، جابجایی ها، نیروهای وارد بر سیستم نگهداری و در نتیجه کاهش ضریب اطمینان شده است که نشان میدهد فاصله ۶۷۰ متری مناسب تر است. همچنین مقدار جابجایی تونل و نشست سطحی زمین با اعمال بار دینامیکی زلزلهکاهش سطح آب زیرزمینی، کاهش یافته است اما مقدار نیروهای داخلی سیستم نگهداری تونل مترو با اعمال بار دینامیکی زلزله و افزایش عمق سطح ایستابی افزایش یافته و در نتیجه ضریب اطمینان کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.