مقاله بهبود نظام راهبردها وپیشنهادات در QFD به کمک سیستم Service FMEA


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود نظام راهبردها وپیشنهادات در QFD به کمک سیستم Service FMEA دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود نظام راهبردها وپیشنهادات در QFD به کمک سیستم Service FMEA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود نظام راهبردها وپیشنهادات در QFD به کمک سیستم Service FMEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود نظام راهبردها وپیشنهادات در QFD به کمک سیستم Service FMEA :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

امروزه اهمیت بهبود ارائه خدمات به مشتریان و نقش آن در افزایش رضایتمندی آنان بر هیچ کس بلاخص مدیران تولیدی و ارائه دهنده خدمات پنهان نیست، افزایش رقابت میان تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات منجر شده است که مدیران درجهت افزایش سودآوری و سهم بازار خود درجهت بهبود ارائه خدمات به مشتریان خود از تکنیک ها و راهبردهای مختلفی استفاده کنند که دراین تکنیک هایی نظیر QFD وخانه کیفیت و مدل های کانو و اسکمپر توانسته است در جهت تبدیل ندا و خواسته مشتریان به الزامات فنی گامهای بسزایی را بردارد، اما زمانی این تکنیک ها می توانند به شکل موثر و کارایی تبدیل شوند که به کمک سایر تکنیک های تحلیلی بتوانند آنالیزی مناسب و دقیق از نیازها و خواسته های مشتریان خود داشته باشند. در میان تکنیک FMEA با داشتن قابلیتی بسیار بالا در زمینه آنالیز حالات بالقوه خرابی توانسته است در سیستم های تولیدی و خدماتی نقش بسیار چشمگیری را ایفا نماید که از جمله آن می توان به Service FMEA اشاره داشت که نتوانسته است در راستای سیستم های خدماتی و مورد نیاز مشتریان فعالیت داشته باشد، استفاده از نتایج بدست آمده در خانه کیفیت QFD وتحلیل آن در سیستم Service FMEA سبب گشته است که درک صحیح و مناسبی از نیازمندی های مشتریان و ارائه برنامه های مناسب تر برای آنان شود. این مقاله سعی بر آن دارد که در جهت بهبود ارائه خدمات به مشتریان راهبرد مناسبی را برای مدیران و کارشناسان تولیدی و خدماتی ایجاد نمایاند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.