مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از تکنیک (QFD)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از تکنیک (QFD) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از تکنیک (QFD)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از تکنیک (QFD)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از تکنیک (QFD) :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

امروزه بسیاری از شرکت ها به این نکته پی برده اند که ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان مزیت رقابتی مهمی را برای آنان به ارمغان می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.