مقاله تحلیل پایداری و تعیین عمق خاکبرداری خود پایدار محل شفت ورودی ماشین حفاری EPB (مترو خط ۲ تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل پایداری و تعیین عمق خاکبرداری خود پایدار محل شفت ورودی ماشین حفاری EPB (مترو خط ۲ تبریز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل پایداری و تعیین عمق خاکبرداری خود پایدار محل شفت ورودی ماشین حفاری EPB (مترو خط ۲ تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پایداری و تعیین عمق خاکبرداری خود پایدار محل شفت ورودی ماشین حفاری EPB (مترو خط ۲ تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل پایداری و تعیین عمق خاکبرداری خود پایدار محل شفت ورودی ماشین حفاری EPB (مترو خط ۲ تبریز) :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

یکی از بزرگترین مراحل حفر تونل در محیط های شهری، طراحی و احداث محلی برای مونتاژ و ورود ماشین های حفاری به داخل زمین است. از آنجایی که در محیط های خاکی سست تامین پایداری دیواره های شفت از اهمیت خاصی برخوردار است در این بررسی سعی شده تا ابتدا با شناخت خصوصیات ژئوتکنیکی واحدهای خاکی محل شفت مترو خط ۲ تبریز، با استفاده از نرم افزار تحلیلی Slide.v5.014 برای دو حالت استاتیک و دینامک، اقدام به تعیین عمق خاکبردای بهینه و همچنین فاصله سطح گسیختگی نموده، سپس مقدار جابجایی افقی دامنه خودپایدار با استفاده از نرم افزار Plaxis 3D مورد محاسبه قرار گرفته و در نهایت راهکارهای مناسب ارائه گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.