مقاله بررسی تجربی ضریب نیروی پسای یک مدل خودرو به روش Wake-Survey
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تجربی ضریب نیروی پسای یک مدل خودرو به روش Wake-Survey دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تجربی ضریب نیروی پسای یک مدل خودرو به روش Wake-Survey کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی ضریب نیروی پسای یک مدل خودرو به روش Wake-Survey،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تجربی ضریب نیروی پسای یک مدل خودرو به روش Wake-Survey :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این مقاله سع ی شده است که از روش wake-survey برایاندازه گیری ضر یب نیروی پسا اجسام دار ای دنباله مغشوش داخل تونل باد استفاده شود . مدل انتخاب شده عبارت است از یک مدل ساده شده خودرو پژو ( ۴۰۵ ) بدون جز ئیاتی از قبیل آینه، آنتن ، چرخها و ; دلیل این انتخاب تو لید خودرو یاد شده در داخل کشور می باشد تا بتوان از نتایج تحقیق استفاده کاربردی هم نمود. در این تحقیق بر ای اندازه گیری سرعت و شدت اغتشاشات ج ریان از دستگاه جر یان سنج س یم داغ استفاده شده است . زیرا یکی از اهداف این تحقیق بررسی اثر شدت اغتشاشات جر یان بر اندازه گ یری ضر یب نیروی پسا می باشد . همچنین در این تحق یق از معادله ای که اخیرا توسط Van Dam استخراج شده استفاده می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.