مقاله تحلیل وابستگی ضرایبالاستیسیته سازه مشبککامپوزیتی پلیمری به پارامترهای هندسی شبکه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل وابستگی ضرایبالاستیسیته سازه مشبککامپوزیتی پلیمری به پارامترهای هندسی شبکه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل وابستگی ضرایبالاستیسیته سازه مشبککامپوزیتی پلیمری به پارامترهای هندسی شبکه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل وابستگی ضرایبالاستیسیته سازه مشبککامپوزیتی پلیمری به پارامترهای هندسی شبکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل وابستگی ضرایبالاستیسیته سازه مشبککامپوزیتی پلیمری به پارامترهای هندسی شبکه :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

سازه مشبک کامپوزیتی یک ساختار نوین سازهای است که معمولا ازپوسته خارجی و شبکه تشکیل می شود . بخش مشبک در چنین سازهای متشکل از سیستم ریبهای مختلف(اسپیرال، هوپ، اکسیال)میباشد. در تحلیل چنین سازه هایی فرض میشود که بخش مشبک بصورت یک جسم ارتوترپ رفتار کرده و بخش اعظم بارهای محوری و خمشی را تحملمیکند. تحقیق حاضر چگونگی وابستگی مدول های الاستیسیته و ضرایب پواسون به پارامترهای هندسی شبکه در یک استوانه مشبک را با استفاده از روش تحلیلی مورد بررسی قرار میدهد. در این بررسی از برش بین لایه ای در شبکه، اختلافضخامت در محل برخورد ریبها و انحناء در صفحه شبکه، صرفنظرمیشود. در قدم اول تحلیل معادلات هندسی، استاتیکی و فیزیکی برای استوانه مشبک استخراج میگردد. برای این منظور از قانون یکپارچگی تغییر شکل در شبکه (تئوری الاستیسیته با ممان)، روش مینیمم سازی انرژی پتانسیل کلی و فرمول کاستیلیانو استفاده میشود. روابط تحلیلی مدول های الاستیسیته و ضرایب پواسون از طریق مقایسه روابط فیزیکی با قانون هوک در محیط ارتوترپ بدست میآیند. براساس نتایج این تحقیق، مدولها و ضرایب مذکور در جهات مشخص استوانه مشبک وابسته به سیستم ریبهای بکاررفته در شبکه، آرایش آنها نسبت به یکدیگر(زاویه ریبهای اسپیرال نسبت به محور مبنا، فواصل دندههای مجاور)، عرضریبها و خواص مکانیکی جنس بکارگرفته شده در شبکه میباشند. نتایج این تحقیق در انتخاب ساختار بهینه شبکه و بهینهسازی استحکامی آن و نیز در تحلیل کمانش کلی استونه مشبک قابل استفاده میباشد. جهت ارزیابی روش ارائه شده، مقایسه نتایج تحلیلی با نتایج تجربی چند نمونه آزمایشتحت بار محوری فشاری انجام میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.