مقاله بهینهسازی پارامترهای سیستم تعلیق غیرفعال برای کاهشارتعاشات انتقالی از بدنه به کابین تراکتور بااستفاده از تست تجربی و مدلسازی کابین تراکتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینهسازی پارامترهای سیستم تعلیق غیرفعال برای کاهشارتعاشات انتقالی از بدنه به کابین تراکتور بااستفاده از تست تجربی و مدلسازی کابین تراکتور دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینهسازی پارامترهای سیستم تعلیق غیرفعال برای کاهشارتعاشات انتقالی از بدنه به کابین تراکتور بااستفاده از تست تجربی و مدلسازی کابین تراکتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی پارامترهای سیستم تعلیق غیرفعال برای کاهشارتعاشات انتقالی از بدنه به کابین تراکتور بااستفاده از تست تجربی و مدلسازی کابین تراکتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینهسازی پارامترهای سیستم تعلیق غیرفعال برای کاهشارتعاشات انتقالی از بدنه به کابین تراکتور بااستفاده از تست تجربی و مدلسازی کابین تراکتور :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

کاهش ارتعاشات انتقالی ناشی از ناهمواریها به کابین تراکتور باعث افزایش راحتی و ایمنی کاربر، کاهش خستگی، بالارفتن کارایی و بهرهوری میشود. با توجه به اینکه تراکتور در مزرعه و ناهمواری کار میکند، نیروهای ناشی از این ناهمواریها به عنوان مؤثرترین نیروهای وارد به کابین به شمار میروند، که این نیروها به عنوان نیروی محرک باعث ایجاد نوسانات در کابین میگردند. به علت تماس مستقیم کابین با بدنه، نیاز به سیستم تعلیق مناسب برای کاهش و کنترل ارتعاشات انتقالی حاصل از ناهمواریها میباشد، به گونهای که پایداری و فرمانپذیری تراکتور تضعیف نشود. با اعمال این سیستم خرابی ناشی از خستگی کابین کاهش و راحتی کاربر افزایش مییابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.