مقاله تاثیر روشمدلسازی تلاطم سیال در تانکرهای مقطع بیضوی بر پایداری خودروهای حمل سوخت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر روشمدلسازی تلاطم سیال در تانکرهای مقطع بیضوی بر پایداری خودروهای حمل سوخت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر روشمدلسازی تلاطم سیال در تانکرهای مقطع بیضوی بر پایداری خودروهای حمل سوخت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر روشمدلسازی تلاطم سیال در تانکرهای مقطع بیضوی بر پایداری خودروهای حمل سوخت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر روشمدلسازی تلاطم سیال در تانکرهای مقطع بیضوی بر پایداری خودروهای حمل سوخت :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

یک تانکر حمل سیال در معرض نیروها و گشتاورهایی اضافی است که ناشی از نیروی اینرسی سیال در مانورهای دور زدن، شتابگیری و ترمزگیری و یا ترکیبی از این موارد می باشد. میزان ایننیروها و گشتاورهای اینرسی در فرکانسی نزدیک به فرکانس طبیعی سیال، می تواند تشدید گردیده و بر دینامیک طولی و کنترل پذیری خودرو تاثیرگذار باشد. این تاثیر می تواند بصورت سوانحی مانند چپ شدگی و یا انحراف از مسیر که می تواند بروز کند. با توجه به نیمه پر بودن تانکرها در برخی شرایط، بررسی تاثیر تلاطم سیال بر کنترل و تغییرات پایداری خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معمولا در طراحی این قبیل خودروها، رفتار ماده حمل شده در حالتی که بار قابلیت تحروک دارد چندان مورد توجه قرار داده نمی شود. در این مقاله برای در نظر گرفتن تاثیر جابجایی و نیروهای سیال در تانکرهای بیضوی از روش معادل سازی نوینی استفاده شده است. بحث شبیه سازی خودرو و ترکیب آن با مدل سیال در نرم افزارADAMS انجام شده است. از آنجایی که خودروی شبیه سازی شده دارای المانهایی نظیر فنرهای لایهای و میله موج گیر می باشد، جهت مدلسازی آنها از تکنیک های جدیدی استفاده شده که توضیحات آن در بخش مدلسازی آمده است و در بخش نتایج، تاثیر مدلسازی سیال به صورت متحرک و تفاوت پاسخ آن با حالت مدلسازی به صورت صلب مورد مقایسه قرار گرفته است. از شبیه سازیها این نتیجه گیری را می توان داشت که احتمال بروز ناپایداری و سانحه با شبیه سازی سیال محتمل تر است. در ادامه تاثیر سرعت حرکت و میزان زاویه فرمان به نوسانات بوجود آمده در سیال و احتمال بروز چپ شدگی و انحراف از مسیر در مدل بررسی می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.