مقاله ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهرهوری سازمانی در دفاتر بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهرهوری سازمانی در دفاتر بیمه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهرهوری سازمانی در دفاتر بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهرهوری سازمانی در دفاتر بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهرهوری سازمانی در دفاتر بیمه :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

بقای مناسبتر، سریعتر و ایمنتر شعار بازی امروز تجارت است و بازاریابی یکی از شیوههایی است که دستیابی به این مهم را نسبتا سهل مینماید. از مباحث مهم بازاریابی نیز مفهوم مدیریت ارتباطات با مشتری CRM است که بسیاری از سازمانها بعد از ظهور آن متحول گردیده و به موفقیتهای زیادی دست یافتند. اما درست زمانیکه سازمانها با استفاده از این مفهوم آسوده بودند اصطلاحی جدید روی کار امد: مدیریت تجربه مشتری CEM این دو از بیشتر جهات شبیه اند و هر دو را به سختی میتوان تعریف کرد. هر کدام با یک محصول خاص یا تکنولوژی منحصر بفرد قابل تعریف هستند؛ هر دو شامل مجموعهای از اصول تکنولوژیها و تجزیه وتحلیلهایی هستند که بر مدار یک منطق مرکزی میگردند. منطق CEM و CRM کاملا متفاوت هستند وزمانیکه جزء به جزء مقایسه میشوند مشهود میگردد. ایده اصلی مدیریت ارتباطات با مشتری میتواند چنین باشد: هر بار که یک سازمان و مشتری با هم تعامل میکنند، سازمان چیزهایی درباره مشتری درمییابد. از طریق مطالعه و طبقهبندی، تجزیه و تحلیل و عمل بر مبنای این اطلاعات، سازمانها میتوانند قابلیت سوددهی فردی مشتری را بهتر مدیریت کنند. منطق مدیریت تجربه مشتری تقریبا تصویر برعکسی دارد و میگوید: هر بار که مشتری و سازمان با هم تعامل میکنند، مشتری چیزهایی درباره سازمان میفهمد و بسته به آنچه از هر تجربه میفهمد، مشتری ممکن است رفتار خود را تغییر داده و روی قابلیت سوددهی فردیاش تاثیر گذارد. بنابراین از طریق مدیریت کردن این تجارب سازمانها میتوانند روابط سودمندتری با مشتریانشان برنامهریزی کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.