مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

از دهه هفتاد، تجربه بانکداری خصوصی در ایران اغاز گردید و از سالهای نخست دهه هشتاد، شرکتهای بیمه خصوصی نیز فعالیت خود را اغاز کردند. در حال حاضر فعالیت برخی شرکتها، صرفاً بیمه گری و فعالیت برخی شرکتهای دیگر صرفاً بانکداری است. اما برخی شرکتهای در قالب یک گروه مالی خدمات بانکی، بیمه ای، سرمایه گزاری، صرافی و سایر خدمات مالی در کنار یکدیگر انجام می دهند. اغلب گروههای مالی دارای سهامداران مشترک و یا هیات مدیره مشترک هستند. این امر باعث همکاری نزدیک بانکها و شرکتهای بیمه متعلق به یک گروه مالی شده است. با اینحال یکپارچگی ارایه خدمات مالی در ایران هنوز در مراحل نخستین است. تجربه های محدودی در عرضه خدمات بیمه ای در شعب بانکی در حال انجام است. در این مقاله سعی خواهیم کرد که با نگاهی به وضعیت ساختاری بانکبیمه، راهکارهای استقرار آن در نظام بانکی ایران را ارایه دهیم. همچنین، روشهای مختلف توزیع خدمات بیمه در بانکها را بررسی خواهیم کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.