مقاله بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان :

تعداد صفحات:۳۸

چکیده:

مقاله پیش رو حاصل پژوهشی است که به بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات تجاری بانک ها در تلویزیون (پارسیان – ملت) می پردازد.. این تحقیق با هدف شناسایی مولفه ها و ویژگی های ساختاری و محتوایی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان و مقایسه آنها– به منظور دستیابی به عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتریان – تلاش نموده است با استفاده از روش تحلیل محتوای با دو رویکرد کمی و کیفی، پیام های بازرگانی تلویزیونی دو بانک مذکور را در طول دو سال به لحاظ شکل و فرم و نیز متغیرهای جذب مخاطب از طریق طراحی پرسشنامه معکوس مورد بررسی قرار دهد. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد هردو بانک علی رغم انتخاب گفتمان، نوع تبلیغ،سبک ارائه، نما و جاذبه های متفاوت- براساس نتایج حاصل از فرضیه ها- برای جذب مخاطب یک هدف کلی را دنبال می کنند که آن اقناع، ترغیب و در نهایت متقاعد سازی هرچه بیشتر مخاطبان در استفاده از امکانات و خدمات ارائه شده بانک ها و ارضاء نیازهای مادی و معنوی آنان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.