مقاله توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هوشمندی تجاری با استفاده از ابزار و تکنولوژی های مدیریت اطلاعات، تصمیم گیری سازمانی را به یک فرآیند ساختار یافته ودانش محور تبدیل می کند. هدف این راهکار استفاده از انبوه اطلاعات موجود در سطوح عملیاتی سازمان و کمک به افزایش شفافیت اطلاعاتی لازم به منظور پشتیبانی از تصمیم گیری مدیران است. تفکر راهبردی در هر سازمانی پایه و مبنای اصلی تغییرات راهبردی به شمار می رود و اگر این تفکرات از بنیان علمی، ساختاری و اطلاعاتی مناسبی برخوردار نباشند، راهبری و هدایت راهبردی سازمان با مشکل مواجه می گردد. تفکر راهبردی یک دیدگاه شناختی است که با استفاده از روش های گوناگون فکری، زمینه های ایجاد تغییرات راهبردی را فراهم آورده و به هوشمندی و یادگیرنده شدن فرد،گروه، سازمان و یا جامعه می انجامد. بنگاهها ب ه راهبردها و قابلیتهایی نیاز دارند که هم برای محیط فعل ی صنعت آنها مناس ب باشد و ه م آنکه به قدر لاز مانعطاف پذیر باشد تا تحولا ت محیطی آینده را ب هدرستی پاسخ بدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.