مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان خوزستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان خوزستان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان خوزستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان خوزستان :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
امروزه وفاداری مشتریان کلید موفقیت تجاری محسوب میشود. تحقیقات نشان میدهد افزایش وفاداری مشتریان بر میزان سوددهی اثر گذاشته و سازمانها با برنامهریزی میتوانند منافع بلندمدت خود را تضمین کنند. این مقاله ب ا توجه به اهمیت مشتریان در صنعت بانکداری به بررسی مفهوم وفاداری مشتریان، شناسایی عوامل موثر بر آن و رتبه بندی این عوامل در بانکهای خصوصی استان خوزستان پرداخته است. بنابراین در راستای اینکه چگونه عوامل موثر بر وفاداری و وجود برنامه های وفاداری در یک فضای بانکی، وفاداری را شکل میدهد، تلاش شده است با شناسایی شاخصهای هر متغیر، به مدیران بانکه ا این امکان داده شود تا استراتژیهای مناسبی برای وفادار کردن مشتریان پیادهسازی کنند . ماهیت این تحقیق پژوهشی، توصیفی و پیمایشی است و نمونه گیری آماری آن خوشه ای و شامل مشتریان و کارمندان بانکهای خصوصی پاسارگاد، اقتصاد نوین و سینا در استان خوزستان میباشد. نتایج تحقیق به ترتیب برنامه های وفاداری، رضایتمندی، اعتماد، تعهد و ارزش را در سطح اطمینان ۹۹ درصد به عنوان عوامل موثر بر وفاداری مشتریان، تائید کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.