مقاله عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت) :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

پژوهش حاضر به شناسایی و تعیین متعیرهای موثر بر رفتار مشتریان بانک ملت تهران در انتخاب کانال خرید (کانال شعبه،کانال اینترنت و کانال دستگاه خودپرداز) میپردازد. برای جمع آوری اطلاعات پژوهش از پرسشنامه توسعه یافته آلبسا ۱ ۲۰۰۸ ) استفاده شد. حدود ۴۳۰ پرسشنامه بین مشتریان شعب و مشتریان دارنده کارتهای ) ۲۰۰۷ ) و پیترسون و اببرز ۲ ) بانک ملت که از دستگاههای خود پرداز بانک استفاده میکردند، در هفت منطقه تهران توزیع شد که از این تعداد، حدود ۳۹۷ پرسشنامه جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار لیزرل و نرم افزار ۱۶Spss انجام شد. در بررسی تاثیر متغیر ها بر رفتار انتخاب مشتریان مشخص شد که بین متغیرهای میل به روابط اجتماعی و انتخاب کانال شعبه، شناخت از دستگاه خود پرداز و انتخاب کانال دستگاه خودپرداز، میل به کنترل اطلاعات شخصی و انتخاب کانال دستگاه خودپرداز، شناخت از اینترنت و انتخاب کانال اینترنت، راحتی ادراک شده از اینترنت و انتخاب کانال اینترنت رابطه معنی دار و مثبتی وجود دارد. ولی یافته های پژوهش تاثیر میل به کنترل اطلاعات شخصی بر انتخاب کانال اینترنت، راحتی ادراک شده از دستگاه خودپرداز بر انتخاب کانال دستگاه خودپرداز و نیز تاثیر جنسیت بر انتخاب کانال های الکترونیکی را تأیید نکردند. همچنین، نتابج حاکی از آن بود که بین متغیرهای جمعیت شناختی سن و تحصیلات دانشگاهی و متغیر انتخاب کانال های الکترونیکی مشتریان بانک رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.